Την Παρασκευή 10 Φεβρουαρίου, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Κώστας Καραμανλής, αναφέρθηκε στην υπογειοποίηση της σιδηροδρομικής γραμμής στην Πάτρα, λέγοντας ότι:
"Στο παρελθόν είχαν προταθεί λύσεις εκτός κάθε λογικής, διότι απλούστατα δεν μπορούσαν να χρηματοδοτηθούν και επομένως δε θα κατασκευαζόταν το έργο ποτέ. Εμείς, αντιθέτως, καθίσαμε και μελετήσαμε τη διαδικασία με μεγάλη προσοχή και διαπιστώσαμε ότι μπορεί να υπάρξει μερική υπογειοποίηση 5,2 χλμ., με τη μέθοδο cut & cover. Μιλάμε δηλαδή πρακτικά για υπογειοποίηση στο σύνολο του πυκνού αστικού ιστού της Πάτρας.
Αν και χρησιμοποιείται ο όρος μερική υπογειοποίηση, αφορά στην ουσία το μεγαλύτερο κομμάτι της γραμμής. Η υπογειοποίηση ξεκινά πριν από την οδό Κανελλοπούλου και θα φτάνει ως την ακτή Δυμαίων, ενώ άλλα 1,7 χλμ. περίπου είναι αθροιστικά οι ράμπες ανόδου και καθόδου. Δηλαδή συνολικά θα υπογειοποιηθούν σχεδόν 7 χλμ. της γραμμής, ενώ τα επιφανειακά τμήματα, συνολικά θα αθροίζουν περίπου 3,8 χλμ. Το να υπόσχεται κανείς την πλήρη υπογειοποίηση είναι σα να μη θέλει να γίνει το έργο. Καλύτερα να κάνεις αυτό που μπορείς, ακόμα και αν δεν είναι το τέλειο. Γιατί πολλές στην Ελλάδα ορισμένοι ισχυρίζονται πως επιδιώκουν την τελειότητα ως δικαιολογία για να μην κάνουνε τίποτα. Και αυτό συνέβαινε όλα αυτά τα χρόνια, με την πρόφαση ότι πρέπει και τα 8 χλμ. να γίνουν με πλήρη υπογειοποίηση, όμως στην ουσία δε γινόταν τίποτα επειδή αυτό ήταν ανέφικτο. Και αυτό βρισκόταν στον απέραντο χώρο του επιθυμητού, στο οποίο η δήθεν ριζοσπαστική Αριστερά μας έχει συνηθίσει να ταξιδεύει.
Κατά κανόνα υπόσχονται τα πάντα, εκείνοι που δεν έχουν ελπίδα να κερδίσουν τις εκλογές, να γίνουν κυβέρνηση και να τα υλοποιήσουν. Θα διατηρηθούν οι οκτώ υφιστάμενες στάσεις στο μήκος του έργου και έξι από αυτές μετατρέπονται σε υπόγειες, ενώ παράλληλα προστίθεται και μια επιπλέον στάση στο νέο Λιμάνι. Ο νέος σχεδιασμός πληροί όλες τις προϋποθέσεις ασφαλείας, καθώς καταργούνται όλες οι επικίνδυνες υφιστάμενες ισόπεδες διαβάσεις.
Πρώτον, εκπονούμε ένα έργο ρεαλιστικό, που υλοποιείται με χρηματοδότηση από την Ε.Ε. Δεύτερον, απελευθερώνουμε το κέντρο της πόλης, δεν κόβει την πόλη στα δύο, και αποδίδουμε την Πάτρα ξανά στους Πατρινούς. Τρίτον, ανοίγουμε την πόλη με μέτωπο προς τη θάλασσα. Τέταρτον, πετύχαμε και με περιβαλλοντικούς όρους τη βέλτιστη λύση. Με ουσιαστικές παρεμβάσεις αστικής ανάπλασης. Πέμπτον, διατηρούμε σε λειτουργία τον Προαστιακό. Έκτον, ελαχιστοποιούμε την οπτική και ηχητική όχληση. Και έβδομον, ενισχύουμε την ασφάλεια, πεζών και οδηγών. Η έναρξη των εργασιών κατασκευής αναμένεται μέχρι το τέλος του 2023- αρχές του 2024".